موزیک

دانلود آهنگ جدید

موزیک

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی شرایط خاص

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی شرایط خاص


Danlod Ahang Jadid Mohammad Motamedi – Sharayete Khas


دانلود آهنگ محمد معتمدی شرایط خاص


متن آهنگ محمد معتمدی شرایط خاص تیتراژ سریال شرایط

بیا ای مونس دلهای خسته غم نادیدنت دستامو بسته

تو آواز جوونه ساز منی تو پر واکن که من بالم شکسته

چرا دل ناگرونی چرا آسیمه جونی من آه بی کسونم تو ماه آسمونی

چرا دل ناگرونی چرا آسیمه جونی من آه بی کسونم تو ماه آسمونی


تو بار و برگی و من خاک و ریشه زمونه سنگه و من بار شیشه

فراموشم مکن هرجا که باشی من اینجا بند خاکم تا همیشه

پرستوی امیدم امید ناپدیدم بهار و باغ من کو گل سرخ و سفیدم

پرستوی امیدم امید ناپدیدم بهار و باغ من کو گل سرخ و سفیدم

دلوم بی وصل تو شادی ندیده بیا جانا که جان بر لب رسیده

به جز اسم تو چیزی خاطرم نیست سلامم کن سلام تو امیده

سلام ای نور دیده مه از ره رسیده سلام ای پاره ی تن گل از شاخه چیده

سلام ای نور دیده مه از ره رسیده سلام ای پاره ی تن گل از شاخه چیده

دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.